۴ پاسخ

وزن دهیشم خوب بوده جوری ک بچه من تبدیل ب یه پسر کُپل شد هر ۱ساعت یک سی سی میخورد

سلام من میدم هم وزن دهیش خوبه هم بیرون رویش

من نان کامفورت و با تان ۱ طبق صحبت متخصص ب پسرم دادم از تقریبا اونیم ماهگی
البته بچه من کولیک داشت

من یه قوطی دادعالی بود
متاسفانه شهرماگیرنیومد

سوال های مرتبط

مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری