من هم تجربه زایمان طبیعی دلشتم. هم سزارین.. اولین رابطه هم دردنداشتم.
تازه چون بعد چندماهم بود توفضابودیم تادرد😅
دردناک کلا بسته شده انگار خخ حسم ندارم کلا خشکه و اذیت میشم 🤭
من بعد از ۱۰ ماه داشتم از بار اول سخت تر بود خون اومد تا ۵ ۶ بار درد و سوزش داشتم تازه خوب شدم
زایمان اولم انقد بعدش درد داشت خون اومد از اولین رابطم خیلی بدتر بود
ژل روان کننده گرفتم قبلش میگی پلمپ شدبود من ترمیم کردبودم خیلی بدبود باژل اوکی ترشد
دوران بارداری نداشتم الانم هنوز ندارم میترسم
هنوز نداشتم
نه عزیزم خوب بود
من هم زایمان اولم طبیعی بود هم زایمان دومم که سزارین شدم اولین رابطه ام بدون درد بودن
مثل روز اول شدم من دوران بارداری هم رابطه نداشتم سختم بود
من چند روز پیش داشتم سوزش گرفتم هنوزم سوزش دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.