ماستلا
کالاندولا
سودوکرم
همه پومادا من زدم درد نمیخوره فقط پودر بچه تند تند بشورش خشک کن کن بزن
اردن در زرده عااالیه
زینک اکساید۲۵٪
آخه چرا زودتر نديدی. میدونی اون طفل معصوم چقد اذیت شده.. بشور تمیز پودر بزن فقط مای بی بی نکن اصلا وابدا. خواهش می کنم
پسر من سوخته بود و جوش زده بود .اخر سر با آلفا خوب شد
البته یه بارم کلوتریمازول زدم التهابشو خیلی کمتر کرد
ان ان خوبه
کالاندولا بزن
دو روزه خوب میشه
سعی کن دستمال مرطوبم نزنی چون بدتر میشه فقط اب بزن اب گرمم نه اب خنک
بعد بزار یه کم هوا بخوره
روغن جامد ازادش بزار
فقططط الفاااا
از داروخونه بگیر بزن دوسوته خوب میشه
گوش کن به حرفم
ای جانم بچه چه اذیت شده، سودوکرم بزن، زود به زود بشور، پوشک نکن شورت نخی پاش کن زیرش زیرانداز بانداز
زینک عزیزم
فقط بشورش تند تند دستمال مرطوب نزنی بهش
بعدم باز بزارش پماد هم زینک خیلی خوبه
پسر من خیلی اینجوری میشه کالاندولا میزنم
کرم اردن ابی بهتر از سودوکرم سوختگیو و قرمزیو خوب میکنه
فقط زینک بزن ببین من سودو زدم پناتن ماشتلا فقط زینک
بشور خشک کن کالاندولا بزن با پودر بچه
کرم سوختگی پای آردن خوبه ولی تا ادرار میکنه سریع بشورس و با پارچه خشکش کن خوب میشه
زینک آردن دوای دردش
دختر منم سوخته بود احی روغن نارگیل میزدم بهش و اصن نمیبستمش خونم همه جاش پر جیش شد اما دخترم خوب شد خدارو شکر🥺 همه چیو امتحان کردم کاااندولا سودوکرم الفا زینک، اما هی بدتر میشد، اخرش روغن نارگیل زدم عالی بود، اما نمیذاشتم اصن پوستش خشک شه دائم روغن نارگیل میزدم بهش
پماد سوختگی اردن یا ریکاو عالیه
آخی طفلکی بمیرم براش
ببین فقط و فقط پماد ریکاو بزن یعنی آب رو اتیش فقط خوب شد برای دلم دعا کن
من بهت قول میدم این پماد دو روزه خوبش میکنه گرونم نیست
زینک و کالاندولا
کالاندولا عالیه
عزیزم اگه میتونی در روز چند ساعتی باز بزارش ❤️🩹🫠
پماد ان ان، کالاندولا، زینک قاطی کن لایه زخیمی بزن مرتب هم عوضش کن یا سعی کن پوشکش نکنی
اردن خوه
من ک ان ان میزنم زود خوب میشه اینجا میگن داخلش کورتون داره ضررداره
دکتر به دختر من الفا داد خیلی خوب بود
کرم سوختگی سالویتو عالیه
دختر منم اینجوری بود بشورش پماد سوختگی بزن مای بیبیش نکن زیرش مشما بنداز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.