لوسیون بعد گزش بخر آب رو آتیشه
کالاندولا بزن
کالامین ۸درصد بزن خوب میشه.
برو داروخانه پماد معرفی میکنن من گرفته بودم خیلی خوب بود
کالامین
اگه زخمنیس روش..ابلیمو ی کم بمال
اگه لوسیون بعد گزش نداری کالامین بزن
کالاندولا بزن
الکل با پنبه بزن سریع خوب میشه ، من واسه پسرم زدم اصلا سوزش هم نداشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.