۵ پاسخ

بخاطر دندونش هست ولی شیر کم کن بیشتر غذا چون 1 سالش بشه باید بیشتر غذا بخوره اینجوری بخوای از شیر بگیریم اذیت میشه

شیر ک زیاد بدی دیگه اشتها غذا ندارن
من بیشتر غذا میدم
چون یسال ب بعد فقط غذا وزن میده نه شیر

فقط دندون

پسر منم تقریبا یک ماه میشه چیزی نمیخوره

پسرم منم اینجوریه بود دندونش که در اومد خوب شد داره میخوره
این نخوردن یک ماه طول کشید من تو این یک ماه همش شیر خشک خورد
ان‌شاءالله درست میشه عزیزم ❤️
نگران نباش

سوال های مرتبط