۶ پاسخ

آخ گفتی..بچه منم دقیقا همینه والا

شاید خونتون گرمه

اصلا خونه مامانم شب بیداری نمیکشم ا۱لا دل درد ندارع ک خونه خودمون پا میزارم انگار ن انگار همون بچه اس

دقیقن بچه منم همینه میاد خونه خودمون نمیخوابه عوضش خونه مادرشوهره اروم و ساکته

بچه ی من خونه مامانم تازه شیفتشو تحویل میگیره دو برابر میشه گریه هاش😁😭😐 کلا با خونه و ماشین مشکل داره

دقیقا بچه من از نوزادی همین بود من دیگه همش نریفتم پیش مامانم میگفتم این با خونه مشکل داره درحدی بود که منم همش دیگه کارن بود گریه

سوال های مرتبط