سلام خانوماشمابرای سیسمونی چنددست سایز۰میگیرید

۴ پاسخ

3 یا 4 دست بنظرم کافیه

بنظرم یه دست اوکیه چونکه سایز صفر مال بچه های زیر 3کیلو هست

من ازسایز۰تا۳هرسایزی دودست ولی صفریه دست بیشتر نمیگیرم

۲دست بشه بچه سریع رشد میکنه

سوال های مرتبط

مامان دخترم🩷 مامان دخترم🩷 هفته سی‌وسوم بارداری