خانمها کسی از این ازمایش سر در میاره؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

بقربان فقط تیروییدکت نزدیک مرزه ک لوه ناچی جتی دارویش لازم بیت

پلاکت خیلی پایینه

کم خونی داره باید قرص بخوره تیروئیدهم باید دارو مصرف کنه

نرماله همه چی که

همه چیز خوبه فقد تیروئیدت باید چکش کنی البته بالا نبست خدارشکر

سلام دوست عزیزم🌷
اگه دوست داری عکس‌هاتون خاص‌تر و قشنگ‌تر بشه، ما کنارتونیم 💖
📸 طراحی و ادیت حرفه‌ای عکس 🎈 ماهگرد و بارداری و تولد 🌹 یادبود و مناسبت‌ها ✨ با سلیقه شما و تحویل سریع
کافیه عکستون رو برامون بفرستید تا یه خاطره ماندگار براتون بسازیم 🥰 📩 منتظر پیام‌هاتون هستیم.
با ❌۵۰ درصد ❌ تخفیف ویژه
کانال روبیکا

هزینه فقط و فقط ۵۰ هزار تومان

@qabenoo

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱ سالگی
مامان یه گل پسر مامان یه گل پسر ۱۴ ماهگی