۱۲ پاسخ

چند روز قبل عین همین پست و توی اینستا دیدم.
دکتر میگفت نتیجه زود از پوشک گرفتنه. به مادرش دییقا ابن جمله رو گفت:
حالا باید برین بشینین توی دستشویی به هر ترفندی شده تشویق کنید دستشویی کنه چون یبوست و عفونت ادراری خطرناکه

ببخشید نمیخوام اینو بگم ولی میگن دوسال و نیم شروع کنید بخاطر همین چیزها هست.. منم پسرم این مدلی هست ولی مال من پوشک میشه و زود میگن نگیرن برا همین چیزاست

چرا انقد پسرت کپ پسر منه کاراش😳هربار چیزی میگی ازش انگار دارم راجب پسرم متنیو میخونم..ببینم ویهانم به خواست خودش پوشکشو گرفتم یعنی من اصلا هیچ برنامه ای نداشتم..یا مشکل دیگه ای که نخوام براش پوشک بخرمو اصلا بحث مالیش نبود هنوزم چندین بسته تو خونه مونه..طبق چیزایی که خونده بودم میخواستم بذارم بعد دوسالوشش ماهگی تازه ذهنشو اماده کنم..ولی تمام امادگی لازمو داشت از پوشک بدش میومد مدام میگفت منم میخوام شورت بپوشم..شب تا صبح بیشتر از یه ساله خشکه..جیشوپی پی شو بلد بود واینکه اصلا برام پروسه سختی نبود خداروشکر کلا تواین چهل پنجاه روز ده بارم خطا نداده سرجمع ده چیه زیاد گفتم ولی خب الان مث پسر تو نمیاد دیگه خودشو نگه میداره ساعتها خطا هم نمیده دستشویی ام نمیاد..ببین اینا لجبازن..

صندلی بخر براش بهتره شاید از دسشویی میترسه یا خوشش نمیاد
من میذاشتم تو سرویس رو به روی در خودشون میرفتن کارشون تموم میشد صدام میزدن
تلویزیون روشن بود اگه میگفتم بریم دسشویی میگفتن نه برای این که تلوزیون ببینن وقتی صندلی رو آوردم تو روبه روی در سرویس بهداشتی دیگه راحت خودشون
میرفتن .
اینو هنوز نگرفتم دو بار امتحان کردم بلد نیست جیش کنه ان شاالله دو سالگی شروع میکنم
پی پی رو قبل این که بکنه میاد بهم میگه

محیط دستشویی رو براش طوری درست کن جذاب باشه رنگ انگشتی بخر برچسب بخر ب بهونه اونا بیاد

والا نگه داره بهتر ازینکه کل خونرو ب گند بکشه همه جا بشاشه ی ماهه کرفتم دخترمو هنوز خطا میده

یادمه یجا نوشته بود براشون جذابه که خودشون رو نگه دارن یعنی میخوان بگن این توانایی رو دارن!نمیدونم چقد درست باشه

خیلی خیلی خیلی خودش و نگه میداره
یعنی وقتی داره منفجر میشه تازه میگه
یذره ام دیر ببرمش میریزه

وای وای پسر منم همین شده
دیوونم کردههه

دقیقا منم پسرمو یک ماهه گرفتم دو روزه لج میکنه نمیاد دیروز کلا ۴ بار رفت الانم هندونه دادم هی میگم بیا بریم نمیاد

وای وای اره دختر منم نگه میداره فک کن بردمش عروسی مای بیبیش کردم اومدم خونه دیدم خشکه خشکه بازم میکنم خودشو نگه میداره تا لحظه ای گه میخواد بریزه هی میگه دارم ولی نمیاد

شب جیش میکنه یا خشک جاش چقدرررررر این بچه ها ادم پیر میکنن

سوال های مرتبط