برای سوزش ادرار باید چیکار کنیم خیلی درد دارم

۳ پاسخ

بری دکتر باید

منم عفونت ادراری داشتم رفتم ازمایش کشت ادرار دادم نیتروفلوئین بود فک کنم قرصش داد بهم با سفکسیم ۴۰۰ ولی بازم باید بری ارمایش بدی و ببری پیش دکتر

عزیزم به دکترت بگو عفونت داری شاید

سوال های مرتبط

مامان اسرا وتودلی🎀 مامان اسرا وتودلی🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری