۸ پاسخ

از ماه ۶ شروع میشه

عزیزم سوزش معده یا از خوردن زیاد غذاس یابچه مو درمیاره. برای کمتر شدن سوزش بنظرم از ۴شیره ۳شیره استفاده کنی هم ضرر نداره هم مفیدتره

شربت لاکسی ژل

واسه من آدامس جوابه

ماست سردبخور

فاموتیدین نخور

سلام شربت معده هست دکترم برام نوشت الان خوب خوب شدم

فاموتیدین فقط میتونی بخوری

سوال های مرتبط

مامان سوگند💕 مامان سوگند💕 هفته بیست‌وششم بارداری