شیر سرد بخور منم سوزش دارم
برا منکه هیچی اثر نداره باید تحمل کنم دیگه
من شیر سرد میخورم بهتر میشه
شربت کی دی اس خیلی خوبه دکترم برام نوشته روزی یه قاشق میخورم سریع خوب میکنه
ناشتا نون تست گریل شده بخور (بدون روغن)
نون بذار خشک شه کامل تو کاسه خردش کن قشنگ اندازه یه کف دست پنیر هم خرد داخل نون هم بزن قشنگ بخور درجا اسید معده سوزش از بین میبره
قرص فاموتیدین قبل از غذا نیم ساعت قبلش بخور
شربت ادی ژل
بهترین چیز شیر هست و شربت آلومینیوم ام جی بدون اس
من قرص فاموتد دکتر داد تاحدودی خوب بود با دمیترون
عرق نعنا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.