سلام خانما برای اسید معده چی خوبه بخورم؟

۳ پاسخ

من فاموتیدین ۴۰ میخورم، خیلی اروم میکنه. وای غیر از دارو ماست هم وقتی سوزش دارم میخورم اروم میشه معدم

دکترمن بهم اینو داد میخورم اب رو آتیشه

تصویر

من شربت منیزیوم میخورم
یکم بهترم

سوال های مرتبط

مامان سوگند💕 مامان سوگند💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دردونه 🩷 مامان دردونه 🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان نــیــلا🎀 مامان نــیــلا🎀 ۶ ماهگی