خانما برای اسید معده این شربت مجازه بخورم؟

تصویر
۶ پاسخ

اره عالی

اره ۲ قاشق بخور

عالیه بهترین شربت برای درد معده تو دوران بارداری هست دکترم بهم اجازه داد گفت می تونی بخوری آب رو آتیشه

منم از این گرفتم ولی اونقدی تأثیر نداره

آره خیلی خوبه، ولی دیگه بعدش هیچ نخوریا، بذار اثر کنه

آخ که من با این اروم میشدم فقط🥺😅

سوال های مرتبط

مامان سوگند💕 مامان سوگند💕 هفته بیست‌وششم بارداری