۷ پاسخ

من آخر شیا سوزش معده میگیرم لوکسی ژل میخورم

بهترم خداروشکر

اره من قرص میخورم خود ماما برام نوشت

بله تازگیا پیدا کردم فاموتیدین میخورم

من ناشتا پنتوپرازول میخورم

سلام بله من شربت آلمینیوم ال جی می خورم

اره من لاکسی ژل میخورم

سوال های مرتبط

مامان دردونه 🩷 مامان دردونه 🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پریا خانوووووم مامان پریا خانوووووم ۹ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان سوگند💕 مامان سوگند💕 هفته بیست‌وششم بارداری