سلام دخترا ۲۳ هفته هستم برای اسید معده چی بخورم دارم میمیرم

۵ پاسخ

دکتر من قرص نولپازا نوشته هر روز صبح ناشتا میخورم تقریبا از هفته های شمام شروع کردم تا الان ادامه میدم فعلا
اصلا هیچ درد معده و اسید معده ایی حس نمیکنم خیلی خوبه

یعنی عالی اب رو اتیش منم عین شما شایدم بدتر بودم ی دونه ناشتا صبح میخورم تا فردا راحتم

من دکتر برام اینو نوشته

تصویر

سلام عزیزم توی اب جوش یکم زنجبیل بریز بخور

منمممم😭

سوال های مرتبط

مامان سوگند💕 مامان سوگند💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فاطمه حلما مامان فاطمه حلما روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری