دکتر من قرص نولپازا نوشته هر روز صبح ناشتا میخورم تقریبا از هفته های شمام شروع کردم تا الان ادامه میدم فعلا
اصلا هیچ درد معده و اسید معده ایی حس نمیکنم خیلی خوبه
یعنی عالی اب رو اتیش منم عین شما شایدم بدتر بودم ی دونه ناشتا صبح میخورم تا فردا راحتم
من دکتر برام اینو نوشته
سلام عزیزم توی اب جوش یکم زنجبیل بریز بخور
منمممم😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.