۷ پاسخ

اگه نمیخای قرص بخوری
سیب رو آبپز کن بدون شکر
بعد غذا یا هر وقت معدت درد گرفت بخور خوب میشی

آمپول پنتوپرازول بزن عزیزم

فاموتیدین بخور عزیزم

منم مثل شما بودم درمانش این بود که ابجوش و زنجبیل و نبات رو قاطی میکنم و بعد با یک دمیترون میخورم خوب مسشه

که دمیترون برای همشون جوابه

به من قرص پنتوپرازول داد

برو پیش دکتر یا بهت دمیترون میده یا فاموتدین

سوال های مرتبط

مامان نی نی🍓 مامان نی نی🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان نــیــلا🎀 مامان نــیــلا🎀 ۶ ماهگی
مامان سلین 🍒💖 مامان سلین 🍒💖 ۱ ماهگی