۴ پاسخ

شربت لاکسی ژل بهتر من دکتر برام تجویز کرد ولی امروز تو این ۹ماه برای اولین بار یه نصف فامیتدین خوردم چون شربت دیگه اثر نکرد ولی هفتهاش شما میخوردم خوب بود

فایموتیدین40

اره عزیزم بخور تو بارداری مجازه

بله میتونی بخوری

سوال های مرتبط

مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق جان مامان فندق جان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 💓💓💓💓💓💓 مامان 💓💓💓💓💓💓 هفته سی‌ونهم بارداری