سلام برای وزن گیری جنین چی خوبه؟
۲۳ هفته هستم

۶ پاسخ

بادوم زمینی
کدو تنبل
گوشت

پودر لیدی میل

من شیر شنیدم خیلی خوبه و تخم مرغ

حلیم و آبگوشت گوسفندی تخم مرغ آب‌پز و بستنی بادام درختی و بادام زمینی عالین

تخم مرغ
کباب
عدسی
بستنی
دلستر
آبگوشت
حبوبات
لبنیات

از ماه هفتم شروع میشه وزن گیریش

سوال های مرتبط

مامان Avisa👼🏻🩷 مامان Avisa👼🏻🩷 ۸ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان ماهورا🩷 مامان ماهورا🩷 ۲ ماهگی
مامان جوجو ممد🩵 مامان جوجو ممد🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تیام فسقلی🍼🧸 مامان تیام فسقلی🍼🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان بچم مامان مامان بچم هفته سی‌وهفتم بارداری