برای وزن گیری جنین چی خوبه؟

۶ پاسخ

دکتر تغذیه به من گفت تا جایی که میتونی پروتئین مصرف کن

حلیم آبگوشت

من همه اینارومیخورم خودم چاق شدم بچه نه😞

آجیل حلیم حبوبات گوشت

از هفته ۲۸ به بعد مرغ کبابی
اجیل
بستنی
فرنی
ابگوشت
حلیم

بادوم زمینی پسته ... کلا آجیل خوبه
صبحونت گردو بخور عسل بخور
حبوبات و گوشت هم خیلی تاثیر داره

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامانِ نواز 💕 مامانِ نواز 💕 قصد بارداری
مامان ماهورا🩷 مامان ماهورا🩷 ۲ ماهگی
مامان جوجو ممد🩵 مامان جوجو ممد🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تیام فسقلی🍼🧸 مامان تیام فسقلی🍼🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آریا🫀 مامان آریا🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان بچم مامان مامان بچم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری