برای وزن گیری جنین چی خوبه

۷ پاسخ

الان که زوده برای وزن گیری جنین، ولی در کل گوشت و بادام و تخم مرغ رابج ترین ها هستن برای وزن گیری جنین

الان ك زوده رو وزن خودت مياد

بادام خام حتما بخور گلم عالیه من میخورم روزی ۱۰ دونه

۳ ماه آخر پروتئین زیاد بیشتر

مغزیجات و پروتئین ها

همه چی بخور به اندازه ولی تخم مرغ سعی کن نسبت به قبل بیشتر بخوری خرما بخور میوه

الان وزن کمتر میگیره نینی بیشتر برای قده این هفته ها اما بستنی و حلیم
اگه قدت داره مراقبت کن

سوال های مرتبط

مامان Avisa👼🏻🩷 مامان Avisa👼🏻🩷 ۸ ماهگی
مامان ماهورا🩷 مامان ماهورا🩷 ۲ ماهگی
مامان جوجو ممد🩵 مامان جوجو ممد🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان بچم مامان مامان بچم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فاطمه حلما مامان فاطمه حلما روزهای ابتدایی تولد
مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان آیهان💙🥹 مامان آیهان💙🥹 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🍓توت فرنگی🍓 مامان 🍓توت فرنگی🍓 هفته سی‌ودوم بارداری