۱۰ پاسخ

حبوبات، مغزیجات مخصوصا بادام، خرما
سوپ ، اش، حلیم ، سیب زمینی

نوش جونت عزیزم 💞

حلیم آبگوشت مغزیجات بستنی هلو

سلام مامانا من میخوام خودم و نی نی وزن اضافه کنیم چی بخوریم

سیب زمینی پخته، تخم مرغ ابوز.ابگوشت، بادام درختی. کره بادام زمینی

تخم مرغ ، گوشت ، مرغ ، ماهی ، شیر بادام ، کره بادوم زمینی ، بستنی ، دل گوسفند یا مرغ ، آب گوشت ، حلیم ، سیرابی و کله پاچه ، ارده و شیره

چیزای پروتئین دار بخور

دلستر مالت‌
حلیم
عدسی
بستنی
عدس پلو ماش پلو


و اصل وزن گیری از ۳۳هفته به بعد هست

مگه وزن بچه ت کمه؟

هرچی دم دستت رسید 😃😃

سوال های مرتبط

مامان ماهورا🩷 مامان ماهورا🩷 ۲ ماهگی
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان بچم مامان مامان بچم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان اراد مامان اراد ۸ ماهگی
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نلا مامان نلا روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهان ❤️❤️ مامان ماهان ❤️❤️ ۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۶ ماهگی