برای وزن گیری جنین چی بخورم خوبه

۵ پاسخ

هیچی مثل معجون وبستنی خوب نیست من تو ۶روز نیم کیلواضافه کرد

حتما صبحانه دو تا تخم مرغ ابپز بخور
هفته ای یکبار عدسی بخور
کلا پروتئین و جدی بگیر
موز خوبه ، بجای بیسکوییت های معمولی ساقه طلایی بخور
بستنی هم خوبه نه اینکه همش بنوری قندت بره بالا☺️

چند بود وزنش بمنم گف کمه

اگ قند ندارین شیر ماجان.لیدی میل و چیزایی ک مامان رستا گفتن

بستنی
آجیل
حلیم
آبگوشت

سوال های مرتبط

مامان ماهورا🩷 مامان ماهورا🩷 ۲ ماهگی
مامان نی نی ❤️🤗 مامان نی نی ❤️🤗 ۸ ماهگی
مامان لیانا کوچولو مامان لیانا کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان اراد مامان اراد ۸ ماهگی
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نلا مامان نلا روزهای ابتدایی تولد