سلام مامانا
برای وزن گیری جنین چی بخورم خوبه؟!

۵ پاسخ

آجیل حلیم گوشت بستنی

من بد اشتها بودم ماه آخر شروع کردم خوردن دلستر مغزیجات بستنی معجون گوشت زیاد خوردم بچم اومد دنیا ۳۸۵۰بود ماشالله

بستنی حبوبات

بستنی. فرنی. تخم مرغ. دلستر

بستنی دلستر اجیل حلیم گوشت مرغ

سوال های مرتبط

مامان نی نی ❤️🤗 مامان نی نی ❤️🤗 ۸ ماهگی
مامان عطرین زهرا C᭄ مامان عطرین زهرا C᭄ ۷ ماهگی
مامان وریا و آریا مامان وریا و آریا روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتمیس و آریو مامان آرتمیس و آریو ۱ ماهگی
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری