مامانا برای وزن گیری جنین چی بخورم؟؟

۸ پاسخ

آجیل و سر شیر ،روغن محلی ،کباب ، ماهی سالمون و قرل،با نظر دکترت لیدی میل

نه طعمش بد نیس با آب جوش سرد شده میخورم روزی دو پیمانه با یک لیوان آب طعم وانیلی و توت فرنگی و کاکائویی میخورم سه تاشونم خوبن

اجیل خام(بادام درختی،گردو، فندق پسته)گوشت،مرغ ، ماهی (سالمون و قزل) فرنی، حلیم ،حبوبات،تخم مرغ ابپز،بستنی وانیلی

وزن دخترم یه کوچولو کم بود دکتر گفت عدسی،بادوم هندی،سفیده تخم مرغ،کباب خوبه پودر لیدی میلم بهم داد

تخم مرغ
حلیم
عدس
آجیل
گوشت و مرغ
میوه

شیر
تخم مرغ
آجیل مخصوصا بادام
کباب

آجیل
حلیم
تخم مرغ آب‌پز شنیدم خیلی مؤثره

شیر
بادام هندی
کباب
دلستر

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس و آریو مامان آرتمیس و آریو روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا کوچولو مامان لیانا کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان اراد مامان اراد ۸ ماهگی
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماهورا🩷 مامان ماهورا🩷 ۲ ماهگی
مامان ماهان ❤️❤️ مامان ماهان ❤️❤️ ۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۶ ماهگی
مامان پاشا کوچولو مامان پاشا کوچولو ۹ ماهگی