سلام برای وزن گیری جنین چی بخورم

۴ پاسخ

بنظرم که بچه ارثیه جثه وهیکلش حالا غذا هم تاثیر داره ولی کلا ژن خیلی موثره دوست من خودش درشت هیکله بچه هاش همش درشت میشن.ولی حبوبات خوبه عدسی خیلی خوبه

ابگوشت خيلي خوبه
حليم
بستني
دلستر اگ قند نداري
اجيل مغز بادوم پسته
عدسي هم خيلي خوبه فدات

شنیدم ذرت آبپز خوبه
آجیل
و خرما در حد کم

چیزایی که شنیدم
حلیم گوشت
بستنی
گوشت کبابی
آجیل
بادام درختی و زمینی
آبگوشت و حبویات

سوال های مرتبط

مامان نی نی ❤️🤗 مامان نی نی ❤️🤗 ۸ ماهگی
مامان اراد مامان اراد ۸ ماهگی
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان لیانا کوچولو مامان لیانا کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماهورا🩷 مامان ماهورا🩷 ۲ ماهگی
مامان ماهان ❤️❤️ مامان ماهان ❤️❤️ ۲ ماهگی
مامان آرتمیس و آریو مامان آرتمیس و آریو روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری