سلام برای وزن گیری جنین چی بخورم وزن بگیره

۵ پاسخ

آبگوشت، حبوبات ،حلیم،مغزیجات مخصوصا بادوم و گردو،کباب،بستنی ودلستر اگه قندت بالا نیست

حبوبات
آبگوشت
کباب
مغزیجات
کله پاچه
کره بادام زمینی
بادام درختی

من شنیدم بستنی بیشتر از همه چیز خوبه یعنی عالیه

بستنی.نون خامه ای.کباب اجیل

سونو وزن رفتی؟

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۶ ماهگی
مامان دلوین🤰 مامان دلوین🤰 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی ❤️🤗 مامان نی نی ❤️🤗 ۸ ماهگی
مامان اراد مامان اراد ۸ ماهگی
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان لیانا کوچولو مامان لیانا کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماهورا🩷 مامان ماهورا🩷 ۲ ماهگی
مامان ماهان ❤️❤️ مامان ماهان ❤️❤️ ۲ ماهگی