سلام خانما برای وزن گیری جنین چی استفاده کنیم تو دماه حسابی وزن بگیره

۱۲ پاسخ

موز،خرما،گردو،بادام،گوشت،مرغ،حبوبات،تخم مرغ،سیب زمینی

بستنی و شیر خیلی عالیه👌👌.برا من که جواب داد و وزنش خوب شد

تو هر چیییی بگی من خوردم اخرم دیروز دکترم گفت ریزه میزه است واقعا نمیدونم به چی بستکی داره پس

عزیزم من ازهمه بیشتر به صبحانم اهمیت میدم. تخم مرغ، شیر، پنیروگردو، مغزیجات، اینا به بچه وزن میده.میوه هم خوبه اگه دیابت ندارید، اونم تووزن بچه تاثیرداره مثل موز،سیب و...
حبوبات هم تووزن بچه تاثیردارن اما بدیش اینه نفخ شکم ادم میگیره اذیت میشه. سعی کنید چیزهایی بخورید که به جای اینکه خودتون فقط اضافه وزن بگیرید، بچه وزن بگیره نه خودتون. واینکه هرچیزی به اندازه بخورید.

مامانای خوشکل .
کلی جنس جدید نوزادی اوردم
هم وارداتی هم اقتصادی
هر قیمتی بخواین جنس داریم
همه ضد حساسیت و با کیفیت عالی
یه سر به کانال روبیکامون بزن کلی مامان اونجان و خرید کردن و راضی بودن

ایدی کانال روبیکا
@nini_heed44

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

حلیم خیلی جواب بود رو من هفته ای ۴ بار بخور تاثیرشو میبینی

درسته تغذیه خیلی مهمه اما ژنتیک مهم تره

بستنی،دلستر،کله پاچه،بادوم درختی،آبگوشت،پودر لیدی میل

کلی جنس جدید نوزادی واسه تو راهی های نازتون اوردیم
همه با کیفیت عالی و صد در صد پنبه
کیفیت و قیمت عالی

ایدی کانال روبیکا
‏‌nini_heed44

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

تخم مرغ شیر مغزیجات

کباب و سینه مرغ و مغزیجات و تخم مرغ

مامانم میگه آبگوشت با نخود فراوان خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان ماکان مامان ماکان روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ودوم بارداری