موز،خرما،گردو،بادام،گوشت،مرغ،حبوبات،تخم مرغ،سیب زمینی
بستنی و شیر خیلی عالیه👌👌.برا من که جواب داد و وزنش خوب شد
تو هر چیییی بگی من خوردم اخرم دیروز دکترم گفت ریزه میزه است واقعا نمیدونم به چی بستکی داره پس
عزیزم من ازهمه بیشتر به صبحانم اهمیت میدم. تخم مرغ، شیر، پنیروگردو، مغزیجات، اینا به بچه وزن میده.میوه هم خوبه اگه دیابت ندارید، اونم تووزن بچه تاثیرداره مثل موز،سیب و...
حبوبات هم تووزن بچه تاثیردارن اما بدیش اینه نفخ شکم ادم میگیره اذیت میشه. سعی کنید چیزهایی بخورید که به جای اینکه خودتون فقط اضافه وزن بگیرید، بچه وزن بگیره نه خودتون. واینکه هرچیزی به اندازه بخورید.
مامانای خوشکل .
کلی جنس جدید نوزادی اوردم
هم وارداتی هم اقتصادی
هر قیمتی بخواین جنس داریم
همه ضد حساسیت و با کیفیت عالی
یه سر به کانال روبیکامون بزن کلی مامان اونجان و خرید کردن و راضی بودن
ایدی کانال روبیکا
@nini_heed44
شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳
حلیم خیلی جواب بود رو من هفته ای ۴ بار بخور تاثیرشو میبینی
درسته تغذیه خیلی مهمه اما ژنتیک مهم تره
بستنی،دلستر،کله پاچه،بادوم درختی،آبگوشت،پودر لیدی میل
کلی جنس جدید نوزادی واسه تو راهی های نازتون اوردیم
همه با کیفیت عالی و صد در صد پنبه
کیفیت و قیمت عالی
ایدی کانال روبیکا
nini_heed44
شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳
تخم مرغ شیر مغزیجات
کباب و سینه مرغ و مغزیجات و تخم مرغ
مامانم میگه آبگوشت با نخود فراوان خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.