سلام ، برای وزن گیری جنین چی خوبه بخورم؟

۵ پاسخ

معجون اگه قند نداری
حلیم
ابگوشت
مغزه جات مخصوصا بادوم

سلام عزیزم...بستنی غذاهای کبابی وجهارمغز

داخل تاپیک هام گذاشتم اگ حس داشتی نگاه کن یه سری غذا هست

والا من بچه اولم یه آناناس خریدم روزی یه تیکه بعد ناشتا میخوردم خدا شاهده ۳۸۰۰ شده بود بعد موقع خودش بدون یه سانیه اینور اون ور به دنیا اومد

دلستر بستنی تخم مرغ آبپز سیب زمینی
مغزیجات
ماه اخر کله پاچه کمی بخور

سوال های مرتبط

مامان نی نی ❤️🤗 مامان نی نی ❤️🤗 ۸ ماهگی
مامان لیانا کوچولو مامان لیانا کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه پسر مامان جوجه پسر ۱ ماهگی
مامان علی مامان علی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان عطرین زهرا C᭄ مامان عطرین زهرا C᭄ ۷ ماهگی