سلام برای وزن گیری جنین چی خوبه ؟

۱ پاسخ

بادام درختی پسته و درکل انواع آجیل
تخم مرغ مخصوصا اب پز
سینه مرغ
حبوبات مخصوصا عدس
بستنی و دلستر هم خوبه
پودر لیدی میل هم ک داروخانه ها دارن خوبه
سعی کن بیشتر ب سمت چپ دراز بشی ک خونرسانی بیشتر

سوال های مرتبط

مامان نی نی ❤️🤗 مامان نی نی ❤️🤗 ۸ ماهگی
مامان عطرین زهرا C᭄ مامان عطرین زهرا C᭄ ۷ ماهگی
مامان وریا و آریا مامان وریا و آریا روزهای ابتدایی تولد
مامان رستا مامان رستا روزهای ابتدایی تولد
مامان علی🩵 مامان علی🩵 ۳ ماهگی
مامان ماهد مامان ماهد ۳ ماهگی
مامان خانم‌کوچیک❤️ مامان خانم‌کوچیک❤️ ۱ ماهگی
مامان لیانا کوچولو مامان لیانا کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامانِ نواز 💕 مامانِ نواز 💕 قصد بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری