برای وزن گیری جنین چی خوبه؟؟؟
۲۹ هفتمه

۴ پاسخ

ماکارانی و برنج خیلی به بچه وزن میده

از این جدول نگاه کن ببین وزنش تو محدوده طبیعی هست یا نه. اگه قند بارداری نداشته باشی دستت بازه . سعی کن اگه میتونی از چیزای خوراکی وزنو ببری بالا. اگه سزارین هستی میتونی چیزای زیادی بخوری وزنش بره بالا ولی برای طبیعی یجوری چیزی بخور که وزنش خیلی بالا نره موقع زایمان خودت کلی اذیت میشی. بخیه می‌خوری. چیزای خوراکی مثل ماست یونانی. نون تست پروتئینی. تخم مرغ اب پز یه روز در میون.ابگوشت. کله پاچه. شله و حلیم. دلستر. بستنی و... وزنو میبره بالا. همینطور مولتی ویتامینایی که مصرف میکنی هم وزنو بالا می‌بره. اگر هم با اینها وزن بالا نرفت میتونی مکمل لیدی میل یا فست میل با نظر پزشک مصرف کنی.

لیدی میل

اگه قند بارداری نداری لیدی میل بخور

سوال های مرتبط

مامان علی🩵 مامان علی🩵 ۳ ماهگی
مامان Avisa👼🏻🩷 مامان Avisa👼🏻🩷 ۸ ماهگی
مامان خانم‌کوچیک❤️ مامان خانم‌کوچیک❤️ ۱ ماهگی
مامانِ نواز 💕 مامانِ نواز 💕 قصد بارداری
مامان ماهورا🩷 مامان ماهورا🩷 ۲ ماهگی
مامان تیام فسقلی🍼🧸 مامان تیام فسقلی🍼🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان عطرین زهرا C᭄ مامان عطرین زهرا C᭄ ۷ ماهگی
مامان وریا و آریا مامان وریا و آریا روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان بچم مامان مامان بچم هفته سی‌وهفتم بارداری