دوستان
برای وزن گیری جنین چی خوبه؟

۵ پاسخ

من از امروز لیدی میل رو شروع کردم

بادوم درختی،تخمه کدو،بستنی سنتی،فرنی،آبگوشت،فیله مرغ،کباب،گوشت قرمز،نخود،تخم مرغ و در صورت نداشتن قند پودر لیدی میل

گوشت و مرغ کبابی،بستنی،۴ مغز،معجون،حلیم
من خودم دارم میخورم اینارو و بچم وزن گرفته .پودر زیاد جوابگو نیست این خوراکی ها بهتر تره

بستنی بیسکویت ساقه طلایی هم خوبه حلیم

آجیل
بادو درختی
فرنی
عدسی
ابگوشت
بستنی
ماکارونی

سوال های مرتبط

مامان علی🩵 مامان علی🩵 ۳ ماهگی
مامان خانم‌کوچیک❤️ مامان خانم‌کوچیک❤️ ۱ ماهگی
مامانِ نواز 💕 مامانِ نواز 💕 قصد بارداری
مامان تیام فسقلی🍼🧸 مامان تیام فسقلی🍼🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه پسر مامان جوجه پسر روزهای ابتدایی تولد
مامان پاشا کوچولو مامان پاشا کوچولو ۹ ماهگی
مامان نی نی ❤️🤗 مامان نی نی ❤️🤗 ۸ ماهگی