ینی امکان نداره این ماه باردار بشم؟؟

تصویر
۵ پاسخ

الان روز ۱۶ دیره برای مصرف دارو تقویت تخمک
ماه دیگه از ۳پریود تا ۷ امش روزی یه لتروزول بخور.
از روز اول پری هم تا روز قبل اقدام برو داروخانه ۱۶ تا ساشه اینوفولیک بگیر . روزی یکی با اب قاطی کن بخور گلم انشالله که درست میشه

روزه ۱۶سیکل دیره
۱۳ـ۱۴تخمکگذاریت بوده شاید
چون ضخامت آندومتر خوبه
ان شاءالله که لانه گزینی شده باشه 🫂

پودر تقویت کنند تخمک بخور بزرگ بشن

فولیکولات زیر ۱۸ هستن

چیزی به اسم امکان نداره وجود نداره من دیدم که شده ولی امکانش خیلی کمه یعنی تو دل نبند و برو پیگیر شو ولی غیرممکن نیست ممکنه که تخمکت دیررس باشه مثل اینایی که یه هفته به پریودی اقدام میکنن و میشه

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۳ سالگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱ ماهگی
مامان آینده .. مامان آینده .. قصد بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته چهاردهم بارداری