والا بی بیات همه مثبتن
یک درصد احتمال ندادم منفی باشی
ناراحت نباش
خدا بزرگه
حتما وقتش نیس
خوب هنوز شاید تازه گرفته و زود آزمایش دادی
کلا اینا منفیه گلم از اول دل نمیبستی من هاله یا خط مثبتی ب دوتا نمیبینم
ایشالله به حق همین شبهای عزیز ماه دیگه دامنت سبز بشه دامن منم سبز بشه
حتما برو تست بتا بده تا استرست کم بشه ب اینا اعتمادی نکن
عزیزم عدد بتا چند بود ؟
الهی ان شالله ماه بعد
وای نه سمت چپ ک مثبته🙂🙂🙂چرا اخه منم امیدم رفت
انشاءالله به حق این روز های عزیز دامنت سبز بشه
من دلم روشنه ، بسپر به خود امام حسین بگو میخوام برات نوکر به دنیا بیارم خودت بهم بده
وقتی توی روضه دلت میشکنه همون موقع وقتشه که بگی امام حسین روضت گریه کن کم داره سینه زن کم داره میخوام برای خودت بیارم
نذر کن
بگو اگه سال دیگه همین موقع بچه به بغل یا توی شکمم بود ۵ تا ۱۰ تا ۲۰ تا هر چقدر که توانشو داری عروسک یا شیر میارم پخش میکنم
عدد بتا چند بود
خیلی زود رفتی باید اول بی بی چک کاملا مثبت میشد
وای تو منفی باشی من قطعا منفیم🥲
عزیزم بعد iuiدکترا میگن باید روز۱۷ازمایش بدی
زودتر بی بی چکبزنی ممکنه اثر امپولا مثبت کاذب بده
اشکالی نداره ایشالا ماه بعد🙏منم دوبار iuiکردم باردوم مثبت شدم
عزیزم زود آزمایش دادی
چند روز ب موعدته؟!
روز 14 هاله دارع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.