خانوما این پوشک برند مایبیبی جدیده؟خوبه؟

تصویر
۱۴ پاسخ

چسبش آشغال شده 🥴

شورتیشو بگیر عالیه.

نه خوب نیست زود افتاده میشن

من که خیلی راضیم

قدیمیا بهتره اینا همش نم میده

کانال داره عالیه وقتی ک جیش میکنه دیگه آویزون نمیشه

خوبن ولی خیلی نازک تر از سری های قبلی شدن

عالیه حتی بو هم نمی‌ده

پسر من با این پوشک جدید مای بیبی تاول زد بیضه هاش امروز بردم دکتر پوشکشک مولفیکس گرفتم

منکه ازوقتی این مدلی برابچم میخرم همش پاهاش میسوزه نمیدونم ایرادپوشکه یاجایی دیگه

اصلا.من هانیز گرفتم راضیم

مثل قدیمیا نیس جذبش

ن لعنت بهش اصلا خوب نیست . من قدیمی ها رو دوس دارم چرا ازشون نیستتت هی چی میگردم

اره جذبش بالاس

سوال های مرتبط

مامان ملینا💝 مامان ملینا💝 ۱۷ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی