۷ پاسخ

۲۶۰ میلی رو سه هفته پیش ۱۵۵۰ گرفتم

عزیزم جعبه باز خریدم ۱۸۰۰ سر شیشه اضافه ام خریدم ۷۰۰ البته تو سایت اونت جعبه باز تخفیف داشت ۱۴۰۰

من دیشب بیبی لند خریدم

توتاپیک هست

من تقریبا دو سه هفته پیش از سیسمونی خیابون امیرکبیر قیمت کردم شیشه 1600 بود سرشیشه 800

تو دیجیکالا دو و خورده‌ایی می تونی پیدا کنی ولی تو مغازه من آخرین بار یک ماه پیش خریدم سه و خورده‌ایی بود
پیشنهادم میکنم خود اونت رو نگیر برو یه بیبی لند طرح اونت بگیر دویست سیصد تومنه سر شیشه اونت بگیر اون یک و خورده‌اییه دوتا هم سر شیشه توشه

۳۲۰۰شیشه شیر ۱۹۰۰سر شیشه

سوال های مرتبط

مامان کاکولی مامان کاکولی ۱۰ ماهگی
مامان Avina💕🎀 مامان Avina💕🎀 ۱۴ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۵ ماهگی
مامان مهرسام😍 مامان مهرسام😍 ۸ ماهگی
مامان ململ مامان ململ ۵ ماهگی