شیشه شیر دکتر بروان یا اونت؟؟

۱۱ پاسخ

دکتر بروان برا کولیک و نفخ خیلی عالی بود الحمدلله فقط شستشوش خسته کنندس

منم اونت دارم راضیم خیلی خوبه

من دکتر براون دارم راضیم

اونت عالی

جفتش خوبه اونت قطره ای میاد دکتر براون راحت تر از اونته

اونت عزیزم

من اونت دارم عالیه

اگر کمکی هست میخای کم بیاد اونت
اگر دائمیه دکتر براونز

چون اونت قطره ای
اما براونز جریان آهسته هست

دکتر براون

اگه سینه و کمکی میخوای بدی اونت
اگه شیرخشکیه براون

من از دکتر براون خیلی راضیم👌

سوال های مرتبط

مامان Avina💕🎀 مامان Avina💕🎀 ۱۴ ماهگی
مامان کاکولی مامان کاکولی ۱۰ ماهگی