من اونت دارم خیلی عاله
من اونت استفاده میکنم راضیم
اونت
دکتر براون خیلی راضیم
اونت داره پسرم خیلی راضیم
اونت عالیه
اونت خیلی خوبه
دکتر براون حرف اولو میزنه
من اونت دارم عالیه
اونت دارم راضی ام
هم سینمو میگیره هم شیشه شیرو
هر دو خوبن
برای کولیک دکتر بروانز بهتره
برای کسیکه کمکی میده ، هم از سینه مادر شیر میخوره هم از شیشه ، اونت عالیه
من چون هم شیر خودمو میدم
هم میدوشم با اونت میدم از بدو تولدش تا الان عالی بوده
اونت ازش شیر نمیریزه دکتر براون باز شیر میریزه برای کولیک ولی دکتر براوون بهتره
اونت عالیه
دكتر براون
دکتر براونز عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.