کمش نه
چون انقباض اتفاق میفته اگر منع ندارین خیر
نه اشکال نداره کم باشه
والا ما ک از اول داشتیم ! فقط باید با احتیاط باشه و اصطلاحاً خشن نباشه و فشار روت نیاد ..
اگه مشکل داشته باشی بله
من ازمتخصص پرسیدم گف ۳ماه اول رعایت کن بهتره
دخول کامل نداشته باشی اشکال نداره
خخخ لامصب توبارداری بیشترم دلت میخواد
تو هفته های پایین اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.