۵ پاسخ

تخلیه انرژی هست براش...باهاش با صدا بازی کن بزار یادش بره هی صدای حیوانات دربیار...صدای بلند خندیدن
یجور از این قضیه جیغ زدن خواسشو پرت کن.‌‌و عکس العمل نشون نده

هی خواهر من ب دخترم میگم جیغ جیغو از بس جیغ میکشه

بزار بزنه میخواد زبون باز کنه

بهش محل نده چند وقت دیگه از سرش میوفته
دختر منم چند روزه یاد گرفته جیغ بنفش میکشه سردرد میشی 😬

واییی مشکل منه انقدر جیغ میزنه پسرم هرچی بگیم نگیم جیغ میکشه
من حواسشو پرت میکنم میگم واییی آرسام جوجورو ببین واییی آرسام ببین آبجی کو 😵‍💫😖🤣

سوال های مرتبط