۵ پاسخ

همینو ابیش رو بگیر بده که یه سی سی بدی
قرمز باید یک و نیم یا دو قطره چکونی بدیا
باز بپرس از دکترش
ولی قطره ی خوبیه
هم تداخل با شیر خوردن نداره هم خوشمزست خزه ی تافی میده هم دندون رو سیاه نمیکنه

لیپوزوفر باید یک ونیم بهش بدی دکتر دخترم گفت

هم خیلی خوشمزه ست هم خیلی خوبه
بچه ها خیلی دوسش دارن

باید چند قطره بهش بدم در روز قطره بهداشت داد دیگه نمیدم میگن دندوناش سیاه میشه

خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان ویهان (。◕‿◕。) مامان ویهان (。◕‿◕。) ۷ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱۰ ماهگی