صبحونه چی بخورم که کولیک و دل درد نیاره برا بچه 😮‍💨

۴ پاسخ

من فقط نیمرو میخورم

استرس از خودت دور کن

من کره مربا میخورم

نفخ هم نداشته باشه 🤧

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک ۱۵ ماهگی