۸ پاسخ

بعد یه سال همه چی میشه خورد

دکتر می‌گفت از یک سال به بعد ممنوعت غذایی ندارن بجز عسل
آب‌میوه‌ای صنعتی و سس ها رو ندید. بهتره

من پسرم ده سالش هست سالی یه بار می‌زارم بخوره خوب نیستن اینا

دلیل نمیشه که ۱سالشه سس کچاب بدی
والا هنوز اینا خیلی زوده

سس کچاب مخصوص کودک هم دارن

دكتر پسرم ميگفت بعد يكسالگي ديگه همه چي بهشون بديد

نه...

من نمیدم فقط یکبار خیلی غر زد میخاست اندازه یک عدس دادمش خیلیم دوس داشت😂

من نمیدم.

سوال های مرتبط

مامان kocholo❤️ مامان kocholo❤️ ۱۷ ماهگی
مامان (شاهان) مامان (شاهان) ۱۵ ماهگی