شیرینی ببر با دو تومن پول
به نظرم پول شیریتیو بذار رو پول کادوت الان یه کیلو شیرینی شده هفتصد هشتصد تومن هیچ خورده هم نمیشه به درد زائو هم نمیخوره همون یا دو تومن ببر یا دو و پونصد بازم بستگی به بودجه تونو فرهنگتونو رفت و آمدتون داره من اکه بودم همون دو تومن میبردم بدون شیرینی
@labasforoshi02
خانمای گل لینک کانالمه .روبیکا عضو بشید برای دیدن مدل لباس هام،خیلی ازمحصولات تخفیف خوردن..ازتولیدی به مصرف ...تکی به قیمت عمده خرید کنید🌹😘
این هم شماره مه09168947617
نمیشه بجای شیرینی میوه ببری؟
با دو تومن پول
میتونی یه گل کوچیک ببری با کادو
یا سیرینی با کادو
کادو که ۲ تمن بده شیرینی هم همون مثل خودش از مدل شکلات ها ببر یا یه بسته شیرینی من باشم روم نمیشه جعبه شکلات ببرم اون چجوری اورد🤧ولی چون اونا آوردن توام برو قیمت بگیر ببین قیمت شکلات شیرینی چقد تفاوت اگه کم که همون شیرینی ببر
دو تومن بده و شیرینی
یه عروسک ببر با ۲تومن پول
چون پارسال تا الان کلی ارزش پول کم شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.