۵هفته سه روزه بود الان سونو دادم
اما فقط کیسه بود طبیعی هس

۵ پاسخ

اره زوده

زوده که

اره نگران نباش

اره تو ۵ هفتگی فقط ساک و کیسه زرده هست نگران نباش

زود رفتی عزیزم

سوال های مرتبط