۲ پاسخ

اول فشار میدی هواشو‌خالی میکنی
بعد میذاری داخل بینی آروم ازاد میکنی سعی کن تا آخر ول نکنی ممکنه اذیتش کنه
قطره بزنی با دستمال لوله شده تمییز کنی هم بهتره

اره اول هواشو خارج کن بعد تو همون حالت بزار بینی بچه بعد ولش کن

سوال های مرتبط

مامان ACH مامان ACH ۱۴ ماهگی