برا من چهار روز تاخیر ۴۳۱۱ بود
من از چت جی پی تی پرسیدم برات
اگر بتا در روز دوم تأخیر ۲۰ بوده و در روز چهارم تأخیر ۵۱ شده، این افزایش در ۴۸ ساعت خوب و امیدوارکننده است. 🌷
در واقع:
بتا از ۲۰ به ۵۱ رسیده است.
یعنی حدود ۲٫۵ برابر شده که برای اوایل بارداری افزایش مناسبی محسوب میشود.
در این مرحله هنوز عدد بتا پایین است چون بارداری خیلی تازه است، اما روند رشد مهمتر از خود عدد است و روند شما فعلاً خوب به نظر میرسد.
پزشک معمولاً توصیه میکند:
یک بار دیگر ۴۸ ساعت بعد بتا را تکرار کنید.
وقتی بتا به حدود ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ یا بیشتر برسد، سونوگرافی واژینال میتواند ساک بارداری را نشان دهد.
تبریک میگویم و امیدوارم بارداری سالمی داشته باشی. 🌸
مبارکه عزیزم منم 22 بود 4 روز تاخیر امروز 10 روز تاخیر 200 بود
۲برابر شده ولی چون عددش کمه دلیلش اینه لقاحت دیر تشکیل شده نگران نباش هفته۸برو سونو ک قلبشم تشکیل شده باشه
خداروشکر ۲ برابر شده دیگه چی میخای اصلا استرس نداشته باش ممتظر بمون بگذره بری سونو
اینجا توجه نکن که من عددم بالا بود و تو کمه و فلان،چون فرق داره من و تو از اوناییم که لقاحمون دیر گرفته،ولی گرفته پس بسپار به خدا. به دنیای مامانا خوش اومدی. خرما و آجیل بخور قرص فولیک یک هم بخور
عالیه عزیزم سه برابر شده... دیگه خودتو ناراحت نکن بارداری فقط استراحت کن و استرس ممنوع. چون استرس باعث رشد نکردن میشه. من بعد آزمایش آخر اصلا تکرارش نکردم ... چند روز دیگه دهنت سرویسه
مبارکت باشه گلی😍
ب نظرم اینجا زیاد نپرس و نباش بسپارش خدا
عدد بتا هم خیلی مهم نیس
بعدی رو فاصله بده ۴روز دیگه مثلا
چند روز از پریودیت گذاشت ازمیشت دادی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.