وای پسرمنم همینطوره مخصوصا وقتایی که آجیاش خیلی اذیتش میکنند
زایمان کردی عزیزم ؟به نی نی حسودی میکنه؟
تنها نیستی..
پسر منمگااااهی اینطوره.
مخصوصا دخترهمسایمون ک از خودش کوچیکتره,اونو با اسباب بازیا میزنه.پرت میکنه سمتش..
بنظرم باااید خیلی روش کار کنیم تا ول کنه..
من امشب موقع بازی باهاش، میگفتم پرت نکن بزار تو دستم، میذاشت.
بنظرم تموم میشه ی زمانی.
شاهان از رو بازی میندازه، نه اینکه پرخاشگری کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.