۵ پاسخ

شاید وزنش کمه؟

احتمالا واسه وزندهی داده

من فقط آ د میدم ب پسرم

ب پسر منم آهن داد در حالی ک همه بچه ها از شش ماهگی باید آهن بخورن😐
چرا دکترا اینجوری شدن جدیدت

نشنیدم مولتی ویتامین شنیدم با قطره آهن بعدا
فعلا آ د میدم من ... ولی زینک بد نیست ک

سوال های مرتبط

مامان پاشا مامان پاشا ۱۷ ماهگی
مامان لعیاوامیرحسن مامان لعیاوامیرحسن ۱۵ ماهگی