۵ پاسخ

عزیزم‌تو خواب بهش شیر بده

یکی از عوارض بعد واکسن بی اشتهاییه.دختر من بعد واکسن بزور شاید سی تا میخورد تا دو روز همینجوری بود لپاش خیلی آب شدن

یکی دو روز همینطورع
صبوری کن
استا بده
توی خواب بهش شیر بدع

عادیه فقط امشب خیلی خیلی مواظبش باش بچه من ساعت ۳ شب یهو رفته بود ۳۸.۳

ای خدا دلم براشون کباب میشه واکسن میزنن،پسر منم نهم واکسن داره

سوال های مرتبط